Bezorgen

Voor een orderbedrag lager dan € 50,- wordt € 6,50 transportkosten berekend (binnen Nederland, buitenlandse verzending op aanvraag).
Voor producten boven € 50,- worden geen transportkosten in rekening gebracht (binnen Nederland, buitenlandse verzending op aanvraag)

De verzend- en administratiekosten kunnen echter bij specifieke producten afwijken.
Bezorging vindt plaats door heel Nederland en kunnen veelal ook op zaterdag geschieden.
De levertijd van de meeste producten zal tussen 2 en 5 werkdagen bedragen, na ontvangst van uw betaling.
Bij uitzonderingen wordt u door middel van email op de hoogte gebracht. De meeste producten worden veelal door Postnl bij u thuis aangeboden of zijn af te halen bij een van de Postnl-afhaalpunt bij u in de buurt als u op het moment van aanbieden niet thuis was. Er wordt ook gebruik gemaakt van andere transportbedrijven.
Vergeet niet direct te controleren of de goederen onbeschadigd bij u afgeleverd zijn en dit direct te melden aan de bezorger. Achteraf valt niet meer te controleren wanneer een beschadiging ontstaan is en is Hifi Solutions niet aansprakelijk te stellen voor transportschade.

Afhalen

Alle bestelde producten kunnen desgewenst afgehaald worden in onze winkel aan de Muiderstraat 15 te Amsterdam. Uiteraard zijn in dat geval geen transport en administratiekosten van toepassing en kunt u in de winkel betalen. U krijgt per email een bericht wanneer het bestelde product voor u klaar licht.

Ruilen en retourneren

U bent verplicht het geleverde onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren. In geval van ‘consumentenkoop op afstand’ geldt een zichttermijn van 14 dagen, waarbinnen de consument de overeenkomst eenzijdig kan ontbinden (herroepingsrecht).

De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

  • Softwarepakketten, inktcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is, of die geïnstalleerd of geregistreerd zijn.
  • Verbruiksartikelen zoals beschermfolie of reinigingsvloeistof (indien geopend).
  • Artikelen die om hygienische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, in-ear-headsets.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.
  • Afgesloten abonnementen en simkaarten, al dan niet in combinatie met hardware.

Heb je vragen over de mogelijkheid tot ruiling van je product? Neem dan contact op met ons.

Binnen de zichttermijn kan de consument, zonder opgave van reden en zonder dat boete verschuldigd is, de overeenkomst ontbinden onder voorwaarde dat de betreffende goederen gelijktijdig en in originele staat en verpakking, op rekening van de koper, aan Hifi Solutions worden geretourneerd. Retourzendingen worden geaccepteerd als het product onbeschadigd en ongebruikt is en in de oorspronkelijke verpakking terug ontvangen.

U kunt uw retourzendingsaanvraag per email bekend maken door een bericht te sturen aan info@hifisolutions.nl of per post Hifi Solutions, Muiderstraat 15, 1011 PZ Amsterdam. Mocht u vóór verzending uw overeenkomst willen ontbinden en het bestelde is niet tot stand gebracht overeenkomstig uw specificatie, dan zullen er geen kosten in rekening gebracht worden.

Klachtenregeling

Mocht u een klacht hebben over de uitvoering van de overeenkomst, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht per email of per brief bekend maken door een bericht te sturen aan info@hifisolutions.nl of per post Hifi Solutions, Muiderstraat 15, 1011 PZ Amsterdam. Als een klacht onvoorzien een langere verwerkingstijd vraagt, dan zullen wij u hierover binnen 5 werkdagen berichten wanneer u een meer uitvoerig bericht kan verwachten.